FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

1. Czy można zamówić towar, nie zakładając konta?

Oczywiście można zamówić towar nie zakładając konta, wystarczy wybrać właściwy produkt, kliknąć na "dodaj do koszyka" po kolei wypełnić dane i na końcu potwierdzić zamówienie.

2. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

W określonych przypadkach, np. gdy nie mają Państwo w danym momencie dostępu do Internetu lub jest to dla Państwa wygodniejsza forma złożenia zamówienia, nasi handlowcy przyjmą zamówienie podczas rozmowy telefonicznej.

3. Czy sprzedawane przedmioty posiadają gwarancję?

Tak, wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają oryginalną gwarancję producenta.

4. Gdzie zgłaszać uszkodzenia objęte gwarancją?

Wszelkie naprawy gwarancyjne przeprowadzane są przez serwisy producentów.

5. Jakie są sposoby dostawy towaru?

  • przesyłka kurierska
  • odbiór własny

6. Jaki długo trzeba czekać na paczke od momentu nadania?

Dostawa firmą kurierską - w przypadku 90% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy. Czyli na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.

7. Jak postępować w przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki?

W chwili odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka musi być oklejona taśmami firmowymi, które nie mogą nosić śladów uszkodzenia.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru (reklamacji). Po odbiorze należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia.

W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół na którym musi podpisać się kurier i niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Protokół odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji.

8. Jak postepować w przypadku uszkodzenia lub nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu?

Jeśli zakupiony u nas towar ulegnie uszkodzeniu lub Państwa zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo możecie go Państwo dostarczyć do nas, a my będziemy pośredniczyć w zgłoszeniu reklamacji w odpowiednim serwisie producenta.

W celu skrócenia procedury reklamacji gwarancyjnej zachęcamy Państwa do kontaktowania się bezpośrednio z odpowiednim serwisem producenta. W ten sposób zaoszczędzicie Państwo czas jaki potrzebny byłby na odesłanie towaru do nas a następnie od nas do serwisu producenta.

Zanim prześlecie Państwo uszkodzony sprzęt do naszego serwisu prosimy o kontakt telefoniczny lub email-wy.

9. Jakie są formy i sposoby płatności za towar?

  • Gotówka za pobraniem - w tym wypadku pieniądze odbiera kurier dostarczający towar do Państwa. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. Wartość pobrania nie może przekraczać 5 000 zł, płatność większych zamówień musi być realizowana przez przelewy bankowe (lub częściowo przez przedpłatę przelewem, częściowo przez pobranie). Jeżeli to możliwe, towar o wartości powyżej limitu pobrania może być rozdzielony na dwie osobne przesyłki i wysłany na dwa razy, w odstępie jednego dnia.
  • Gotówka - zamówienie płatne gotówką w momencie odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie w Rzeszowie.
  • Przedpłata na konto bankowe - wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe.
  • Przelew z terminem płatności - warunki ustalane indywidualnie dla niektórych firm i instytucji.

10. Czy wystawiane są faktury VAT?

Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy wypełnić odpowiednie pola formularza podczas składania zamówienia. Dowód zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem.