Fuji:
XF18mm F2 R
XF35mm F1.4 R
Tamron:
AF 55-200mm F/4-5.6 Di II LD Macro
Panasonic:
LUMIX G X Vario 45-200mm f/4-5,6 MEGA O.I.S
Lumix G VARIO 14-45mm / F3.5-5.6 ASPH. / MEGA O.I.S
LUMIX G VARIO 45-150mm/F4.0-5.6 ASPH./MEGA O.I.S.
Pentax:
SMC Pentax-DA 50mm F1.8
SMC Pentax-DA 18-55mm F3.5-5.6 AL
SMC Pentax-DA 18-55mm F3.5-5.6 AL II
SMC Pentax-DA 18-55mm F3.5-5.6 AL WR
SMC Pentax-DA 50-200mm F4-5.6 ED
SMC Pentax-DA L 18-55mm F3.5-5.6 AL
Olympus:
ZUIKO DIGITAL ED 50mm Makro 1:2.0
ZUIKO DIGITAL 35mm Makro 1:3.5
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-50mm 1:3.5-6.3 EZ
M.ZUIKO DIGITAL ED 9-18mm 1:4.0-5.6
Nikon:
1 NIKKOR VR 6,7–13 mm f/3,5–5,6
55-200 mm f/4-5,6 AF-S VR DX NIKKOR
55-200 mm f/4-5,6G ED AF-S DX NIKKOR
50 mm f/1,8D AF NIKKOR
50 mm f/1,4D AF NIKKOR
35 mm f/2D AF NIKKOR
AF-S DX NIKKOR 35 mm f/1,8G
AF-S DX Micro NIKKOR 85 mm f/3,5G ED VR
24mm f/2.8D AF NIKKOR
AF-S DX Micro NIKKOR 40 mm f/2,8G
18-55 mm f/3,5-5,6G AF-S VR DX NIKKOR
18-55 mm f/3,5-5,6GII AF-S DX NIKKOR
AS-S 24mm f/2,8D
Canon:
EF-S 60mm f2.8 Macro USM
EF-M 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM
EF 40mm f/2.8 STM
EF 50mm f/1.8 II
EF 50mm f/2.5 Compact Macro
EF-S 60mm f2.8 Macro USM
EF 135mm f/2.8 (with Softfocus)
Samsung:
NX 50-200mm 4.0-5.6 ED OIS T50200SB
Osłania wnętrze obiektywu przed ostrym światłem wpadającym pod kątem. Chroni także przed odblaskami powstającymi np. na wodzie czy śniegu. Dzięki niej pozbywamy się flar i jasnych plam na zdjęciach. W słoneczny dzień pozwala także podnieść kontrastujęcia.
Wykonana jest z najwyższej jakości poliamidu, odpornego na pękanie, kruszenie się i odbarwianie. Posiada mocny bagnet, który nie ściera się pod wpływem użytkowania. Jakościowo nie odbiegają od oryginałów - nie ma mowy o żadnych luzach.
Od wewnątrz wykończonego kolorem matowo czarnym (niezależnie od koloru zewnętrznego osłony). Stanowi to dodatkową ochronę przed niepożądanymi odblaskami.
Składa się z dwóch części - pierścienia wkręcanego w gwint obiektywu, wyposażonego w zaczep bagnetowy, oraz osłony właściwej. Nasze osłony można jednym ruchem założyć "w odwrotną stronę". Dzięki temu obiektyw zajmował będzie dużo mniej miejsca w torbie czy plecaku.
Klasyczne osłony wkręcane w gwint trzeba za każdym razem przykręcać i odkręcać, lub pogodzić się ze sporo większym gabarytem obiektywu z osłoną nakręconą na stałe.
Osłona oferowana przez nas jest jednym z najważniejszych akcesoriów, które powinno być podstawowym wyposażeniem każdego fotografa.